Logo firmy

Kojarząc firmę zwykle w swojej pamięci odwołujemy się do loga firmy. Dziś większość grafik jakie kojarzą nam się z danymi firmami to przede wszystkim loga charakterystyczne, które ciekawią i sprawiają, że mamy ochotę dowiedzieć się czegoś więcej na temat danego loga. Marketing internetowy chce jak najwięcej pokazywać loga firm które przedstawia, oczywiście po wejściu na stronę nie jednokrotnie mamy do czynienia z krótkim filmikiem gdzie logo pojawia się na początku i na końcu filmiku. Ma to wpłynąć w maksymalny sposób na pamięć widza. Oprócz tego marketing internetowy wykształcił w ludziach opinie, że wszystkie loga jakie powstają muszą być kolorowe, a kolory te muszą być w barwie ciepłej. Oczywiście jak wiadomo marketing internetowy nie wybacza błędów i jeśli logo jest źle skonstruowane wtedy przyszłość firmy stoi pod dużym znakiem zapytania. Źle kojarzone logo będzie miało wpływ na opinie o produkcie. Dziś do najlepszych grafik należą takie loga firm jak Windows, Apple czy Google, ich loga kojarzy większość osób na świecie.

www.projektsukces.pl

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here