Kojarząc firmę zwykle w swojej pamięci odwołujemy się do loga firmy. Dziś większość grafik jakie kojarzą nam się z danymi firmami to przede wszystkim loga charakterystyczne, które ciekawią i sprawiają, że mamy ochotę dowiedzieć się czegoś więcej na temat danego loga. Marketing internetowy chce jak najwięcej pokazywać loga firm które przedstawia, oczywiście po wejściu na stronę nie jednokrotnie mamy do czynienia z krótkim filmikiem gdzie logo pojawia się na początku i na końcu filmiku. Ma to wpłynąć w maksymalny sposób na pamięć widza. Oprócz tego marketing internetowy wykształcił w ludziach opinie, że wszystkie loga jakie powstają muszą być kolorowe, a kolory te muszą być w barwie ciepłej. Oczywiście jak wiadomo marketing internetowy nie wybacza błędów i jeśli logo jest źle skonstruowane wtedy przyszłość firmy stoi pod dużym znakiem zapytania. Źle kojarzone logo będzie miało wpływ na opinie o produkcie. Dziś do najlepszych grafik należą takie loga firm jak Windows, Apple czy Google, ich loga kojarzy większość osób na świecie.