Gadżety reklamowe, z których nie warto rezygnować. 2 propozycje na skuteczną reklamę

Gadżety reklamowe są nieodłączną częścią prowadzenia własnego biznesu. Wszak bez reklamy nie da się zaistnieć na rynku, a najlepsza jest ta, o której dużo się mówi i która wywiera wpływ na klientów przez długi czas. Pomimo upływu lat, do najbardziej popularnych upominków należą długopisy z nadrukiem i kalendarze.

  1. Długopisy reklamowe
  2. Kalendarze – idealne gadżety reklamowe

Długopisy reklamowe to z pozoru banalny gadżet, który rozdają wszyscy. Tymczasem nie da się przecenić jego wartości, a kiedy połączy się go z estetycznie wykonanym kalendarzem, tworzy się duet idealny, z którego każdy klient będzie zadowolony.

Długopisy reklamowe

Długopisy reklamowe to jedne z pierwszych gadżetów tego typu, na których zaczęto umieszczać firmowe logo. Pojawiły się na polskim rynku już kilkanaście lat temu, a od tego czasu ich oferta znacznie się rozrosła. Obecnie każdy, kto chce zainwestować w te gadżety ma ogromny wybór, począwszy od najzwyklejszych długopisów z prostym znakiem firmowym, aż po markowe długopisy z grawerowanym logo i danymi firmy.

Swoja ogromną popularność długopisy z nadrukiem zawdzięczają głównie bardzo dobremu stosunkowi jakości do ceny oraz ceny do siły przekazu reklamowego. Długopisy to jedne z najtańszych gadżetów reklamowych – mogą kosztować nawet kilkadziesiąt groszy za sztukę, a swoją rolę będą spełniać przez kilka lub kilkanaście miesięcy. Niemal każdy używa długopisu codziennie. Pisząc długopisem z logo firmy, ilekroć klient go używa, tyle razy widzi logo. Z kolei częsta ekspozycja na logo budzi sympatię do marki, utrwala jej obraz w świadomości i sprawia, że kiedy klient potrzebuje kolejny raz usług wykonywanych przez tę firmę, swoje kroki skieruje właśnie do niej. Długopisy reklamowe mają ogromną moc, a przy tym kosztują niewiele, dlatego jeszcze na długo pozostaną w czołówce gadżetów reklamowych.

Kalendarze – idealne gadżety reklamowe

Kalendarze to, obok długopisów z nadrukiem, bardzo popularne gadżety reklamowe. Podobnie jak długopisów, na rynku można znaleźć wiele rodzajów kalendarzy – piramidki, książkowe, kieszonkowe, trójdzielne, dwudzielne, wiszące lub stojące. Kalendarz jest upominkiem niezobowiązującym, a jednocześnie przydatnym i funkcjonalnym, który nie przestał pełnić swojej podstawowej roli nawet w erze smartfonów. Siłą tych gadżetów jest ich nienachalna forma, która pozwala nawiązać kontakt z klientem tak, aby nie narzucać mu swojej oferty. To od klienta zależy, czy będzie używał kalendarza i pozwoli przekazowi reklamowemu trafić do swojej świadomości, czy schowa go głęboko na dnie szuflady.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here